ProsjektLINUX

tirsdag, april 6

Ombygning av Shuttle

Idag eller imorgen ankommer endel deler til min Shuttle, jeg har bestilt ny kjølepasta, alufront til CDROM'en og en ny Sunbeam viftegrill. Tanken er at jeg skal prøve å få ned temperaturen i kabinettet slik at ikke PSU-vifta går så ustabilt som den gjør idag. Jeg skal klippe et hull der vifta blåser luft ut bak, og sette på den nye viftegrillen der. Det vil forhåpentligvis få ned temperaturen i kassa. Kjølepastaen skal forhåpentligvis bidra til å redusere temperaturen på CPU'en også.

Så skal jeg flytte om på harddiskene mine slik at den store Seagate'en skal blir master og legge inn Windows XP på nytt på denne. Så skal den gamle IBM-disken få Mandrake 10.0CE. Mandrake skal få boltre seg helt fritt på denne disken. Der har vi påskeplanene mine!