ProsjektLINUX

tirsdag, mai 11

ProsjektLINUX - nytt design

Siden Blogger igår lanserte noen nye tjenester og nye maler, tenkte jeg at det var på tide å sprite opp ProsjektLINUX. Jeg har valgt et design med noen rolige fine farger som jeg likte. Jeg har endret litt på malen, ved å endre måten linkene ser ut på (takket være at jeg driver å lærer med CSS for tiden...) og litt på oppsettet. Logoen har jeg ikke helt blitt venn med ennå, så den endrer seg vel litt etterhvert tenker jeg.

Flere bilder, inklusive logoen er laget i .png format, så jeg anbefaler ikke å bruke Internet Explorer når du skal lese disse sidene...

Jeg har også lagt til en liten boks hvor du kan søke i bloggen min. Det er Google som tar seg av søket, men alle treff er fra min blogg... koden har jeg stjålet fra MandrakeSoft :-)

Nytt fra Blogger er også at det nå går ann for alle lesere å kommentere hver enkelt post bare trykk under posten der det står X kommentarer... Siden Blogger er en engelsk tjeneste, vil det være noen engelske knapper osv... jeg har oversatt det som er mulig via malen.

1 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

<< Hjem