ProsjektLINUX

tirsdag, juli 13

Artikkel: Using the Fluxbox Window Manager

Linux Online fant jeg denne artikkelen i min jakt etter tips på hvordan tilpasse Fluxbox. Her er det enkle tips på hvordan endre menyen, font's og themes, osv.

Jeg har gjort noen endringer foreløpig. Jeg har bygget opp menyen (som nevnt tidligere, så var menyen tom opprinnelig) med mine favorittapps i den rekkefølgen jeg vil ha dem, menyen ligger i fila /home/user/.fluxbox/menu. Jeg har også satt wallpaper til å være fast, uavhengig av theme, det gjorde jeg i fila /home/user/.fluxbox/init, mer info om det her.

1 Kommentarer:

  • Fikk ikke helt til det der med fonter... fikk etterhvert endret font pÃ¥ et theme uten at jeg helt skjønter hvorfor/hvorfor ikke, men det ser ikke ut til at AntiAlias virker som det skal her, sÃ¥ effekten ble ikke sÃ¥ voldsomt mye bedre.

    Av Blogger Gaute, @ 13/7/04 18:05  

Legg inn en kommentar

<< Hjem