ProsjektLINUX

fredag, september 3

Nytt nettsted - linuser.net

Noen bekjente fra #TechNet har startet en flott side kalt linuser.net. Her finner du andre norske linux-brukere. Forumet er veldig ferskt, men jeg synes Andreas og Chris har gjort et godt stykke jobb med layout og kode. Nettstedet virker mer gjennomført enn f.eks. linux1, men det viktigste er jo at det er et voksende linux-miljø her i Norge, og at disse forumene forhåpentligvis vokser seg store og produktive. Jeg blir nok endel å sees på linuser.net fremover :-)

2 Kommentarer:

  • Gjennomført?

    Av Anonymous Anonym, @ 3/10/04 04:38  

  • Nå har Linux1 fått mer aktivitet siden jeg skrev denne posten da, men det jeg mente var at ting fungerte bedre enn hos Linux1, f.eks. funkerer ikke automatisk pålogging hos Linux1 og jeg har ikke fått hverken avatar eller signatur i forumet til å virke.

    Av Blogger Gaute, @ 3/10/04 12:13  

Legg inn en kommentar

<< Hjem