ProsjektLINUX

tirsdag, oktober 12

Microsoft Trackball Explorer

På jobben kjøpte jeg inn en Microsoft Trackball Explorer nå. Denne har styrekule på fingrene og knapper/scroll på tommelen, samt fram/tilbake knapp på høyre side. Jeg syntes denne var så behagelig at jeg tok den med hjem for å teste hvordan Linux skulle ta imot en Microsoft mus.

Til min store overraskelse var det plug'n'play, plugget den i en USB-port på Shuttle'en min og alle knapper virket med en gang! Så nå flytter jeg min trådløse Logitech over på jobben selv om den er dyrere, for på den får jeg ikke noen av ekstraknappene å virke i Linux... og hvem sa at Microsoft og Linux ikke gikk bra sammen ;-)

1 Kommentarer:

  • Dette var tydeligvis bare i Mandrake... med SUSE får jeg opp navnet på musa, men de to ekstra knappene virker ikke "out of the box" :-(

    Av Blogger Gaute, @ 2/11/04 13:32  

Legg inn en kommentar

<< Hjem