ProsjektLINUX

lørdag, april 16

Ubuntu 5.04 DVD image

Laster akkurat nå ned DVD image. Dette imaget gir deg både en live DVD og installasjons DVD i ett. DVD'en inneholder også alle pakker fra de offisielle Apt-Get kildene. Les Release Notes for mer info.

Skal flytte nå, og har planer om å kline inn et WLAN-kort i Shuttle'en min så jeg slipper å trekke TP-kabler rundt hele den kliss nye leiligheten... Har da blitt anbefalt dette kortet, men da må jeg først oppgradere til Hoary Hedgehog. Satser på å oppgradere fra DVD'en hvis mulig. Det bør jo være tryggere å oppgradere fra en CD/DVD enn fra en FTP-server, ikke sant!?

3 Kommentarer:

  • Etter å ha lett endel på nettet, fant jeg ingen andre trygge kilder for å få kjøpt dette kortet, enn Elkjøp. Og siden de bare tar kr. 19,- for å sende kortet som brev, så bestilte jeg derfra nå.

    Av Blogger Gaute, @ 17/4/05 12:22  

  • Hvis ikke Hoary upgrade'en oppdager kortet når jeg får montert det, skal jeg visstnok bare trenge å kjøre kommandoen modprobe ath_pci og ta en reboot.

    Av Blogger Gaute, @ 17/4/05 17:42  

  • linken til kortet funker ikke lengre...

    Av Anonymous Anonym, @ 3/7/05 22:43  

Legg inn en kommentar

<< Hjem